همتاي بي همتا

تو آمدي تا جمعمان جمع شود

دلنوشته

1402/5/15 12:26
نویسنده : فرزانه
125 بازدید
اشتراک گذاری

مادر بودن یعنی یک دل همیشه در گرو ...
مادر بودن یعنی دنیایی از پاکی ، عشق خالصانه، محبت بی انتها ، صبری به اندازه دنیا

مادر بودن یعنی سختی ، مادر بودن یعنی لذت ، مادر بودن یعنی شبهای بیماری بیداری ، مادر بودن یعنی با تن خستگی فراهم کردن بهترین غذاها، مادر بودن یعنی عشق ، دنیایی از عاطفه ...
مادر بودن یعنی غم ، شادی ....
مادر بودن حس ملسی است ...نه ترش است نه شیرین ...نه صد البته شیرین!!!!!
مادر بودن یک دنیا تجربه !!!!
مادر بودن مادر بودن ..اخ که چطور بگویم بهترین نقشی که داشتم نقش مادری بود !!!
مادر یعنی کار، وظیفه ، زحمت ، عشق عشق عشق عشق ......
مادر بودن یعنی غرق در نگاه معصومانه تان....
مادر بودن یعنی تازه بفهمی مادرت برات چه کرد !!!!!!!
مادر بودن یعنی رنجیدن ، ناامید شدن ، خسته شدن ، گریه کردن، عاشق بودن و باز عاشق بودن و باز زندگی و باز به امید لبخند تو زنده بودن !

اخ که مادر بودن ، همسر بودن، ، خواهر بودن ، بچه بودن ، کار مند بودن ، در کنار هم چقدر پیچیده است ....
مادر بودن یعنی تو نمی فهمی من چه می گویم تا مادر نباشی.....
مادر بودن یعنی خدایا از تو متشکرم که مرا برگزیدی تا مادر باشم، اینهه حس عاشقانه در دلم نهادی ، موجوداتی را به من دادی به امانت ، می دانم به امانت ، که از من باشد از خون ، پوست ، گوشت من باشد ، در من رشد کرده باشد ، با من خوابیده باشد ، با من نفس کشیده باشد ،از من تغذیه کرده باشد ...
خدایا تو خوب می دانی چقدررررررررررررررررررررر شکر گزارت هستم ..خدایا خوب می دانم مهربانی را بر من تمام کردی و طعم مادری را به من چشاندی
خدایا تو خوب می دانی انسان بودن ، ادم بودن ، مادر بودن چقدرررررررررررررررررررررر سخت است ...
خدایا خوب می دانم که در این راه رهایم نمی کنی ، می خواهم انسان باشم ، ادم باشم ، مادر باشم ،
توانایی ، صبر و عشق را در من بی نهایت کن پروردگارم
دختران زیبایم را به تو می سپارم ، در این دنیای پر از ناپاکی
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)